IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Word Counter
Word Length: 0
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 4. Dit aantal is bereikt op do jul 05, 2018 3:35 am.
Switch Accounts




 

 Algemene regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Brokenstar
Admin



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 23

Cat's profile
Clanleader: Me, Myself and I
Gender: Male
Age: 32 Moons

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Algemene regels   Algemene regels Icon_minitimewo apr 20, 2016 9:23 pm

ALGEMENE REGELS

Hallo,
Gelieve je aan deze regels te houden.

Accounts

-Je naam moet een voor en achterstuk hebben (voor Clankatten), bijvoorbeeld Dappledpelt (Dapple-pelt) of Polarbear.(Polar-bear)
-De naam mag niet beginnen of eindigen met dingen die katten niet kennen, zoals edelstenen en kookgerei. Ook star- en -star zijn verboden.
-De naam mag niets bevatten dat 18+ is.
-Een tip: kies een naam die bij je kat past, als Graypelt voor een grijze kat of Naughtysneak voor een stiekeme kat.
-Je avatar mag maximaal 150x200 pixels zijn. Als je niet weet wat dit zijn, raadpleeg een setjesshopje.
-Je avatar moet je kat bevatten.
-Je onderschrift mag zo groot zijn als je wilt, zolang deze de pagina niet uitrekt. Anders zal deze verwijdert worden.
-Zorg ervoor dat alles van tekst in een spoiler staat, zodat het niet té lang is en irritatie opwekt.
-Een sheet of kader mag de pagina niet uitrekken.
RPG
-Er is géén minimale lengte van je post. Maak hem zo lang of zo kort als je zelf wilt.
-De post moet goed verzorgd zijn, hoofdletters en punten op de juiste plaatsen, trema's en leestekens goed. Spelling en grammatica in orde. Natuurlijk hoeft het niet perfect te zijn.
-Geen 18+ dingen in je post!
-Je post altijd met iemand anders. Doe je dit niet zal je topic verwijderd worden. Bij RPG moet je mensen en hun schrijfstijl leren kennen.

OOC posten
-Wees beleefd!
-Niet schelden op elkaar!
-Rustig blijven!
-Geen ruzies uitlokken!
-Geen 18+ dingen!

Bij problemen kun je altijd terecht bij het team.

- Het Team
Terug naar boven Ga naar beneden
https://intothewild.forumactie.com
 
Algemene regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats  :: ✽ Algemeen :: ✽ Rules-
Ga naar: